Gelir vergisi matrahının 2016 için 12 bin 600 TL olarak belirlenmesi nedeniyle nisandan itibaren memurların büyük bir bölümünün yüzde 20’lik vergi dilimine girecek. Bu yüzden maaşlarında 170 TL’ye varan azalma olacak.
12 bin 600 liraya kadar olan gelirler için yüzde 15, 12 bin 300 ila 30 bin lira arasındaki gelir için yüzde 20 gelir vergisi alınıyor. Memurların maaşları da Nisan itibarıyla yüzde 5’lik Temmuz zammını almadan azalacak.
En düşük 2 bin 151 lira maaş alan memurların bile ödeyeceği gelir vergisi oranları da nisandan sonra yüzde 15’ten yüzde 20’ye çıkacak. Brüt 3 bin 200 TL maaş alan bir memurun maaşı Nisan ayından itibaren düşecek.
Bu haber en son değiştirildi 1 Nisan 2016 13:39 13:39
Kuruç; uzun bir aradan sonra İş Bankası Kültür Yayınları'ndan yeniden basılan Mustafa Kemal Döneminde Ekonomi:…
AKP’li Arnavutköy Belediyesi’nin projeyi duyururken “Kanal İstanbul” bölgesinde olduğunu belirtmesi dikkat çekti.
Mekke Anlaşması'nın onaylanmasına ilişkin kanun teklifi 6 Kasım'da TBMM Genel Kurulu'nda oylanarak kabul edilmişti.
Rubio, “Amerikalılar hiçbir zaman UCM'nin otoritesine tabi olmayı kabul etmedi ancak bu mahkeme ve müttefikleri…
AKP'li Şamil Tayyar ile Yeni Akit yazarı Ali Karahasanoğlu, 'fon' vurgunu üzerinden birbirine girdi.
Birçok kişi ve grup tarafından yapılan tespite katılıyorum: Kocasakal ve ekibi seçimi hamaset ile kazandı.…