2010 yılında çatısında çıkan ‘şüpheli’ bir yangınla bir kısmı kullanılamaz hale gelen, 2012 yılında da hızlı tren projesi nedeniyle tamamen kullanım dışı kalan Haydarpaşa Tren Garı binasının, hızlı tren ve bölgesel trenler için kullanılmaya devam edeceği belirtildi.
Özelleştirme İdaresi Başkanlığı’nın Haydarpaşa gar sahası hakkında Kadıköy Belediyesi’nden bilgi talep etmesi, özelleştirme tartışmalarını alevlendirdi.
Bin dönümlük Haydarpaşa bölgesi için İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin katılımı ile yürütülen Koruma Amaçlı İmar Planı çalışmasında son aşamaya gelindi. Buna göre, gar alanı yine gar olarak kullanılacak.
HaberTürk’ten Deniz Çiçek‘in aktardığına göre, bina, TCDD’nin hızlı tren ile bölgesel tren hizmeti için kullanılmaya devam edecek. Geçmişte yük limanı olarak kullanılan liman bölgesinin ise kruvaziyer ve yat limanı olarak İstanbul’a hizmet vermesi planlanıyor. Gar ve limanın arkasında bulunan sahanın ise hangi amaçla kullanılacağı henüz netleşmedi.
Özelleştirme İdaresi yetkilileri bölgenin özelleştirme kapsamında olmadığını belirterek, proje öncesi değerlendirme çalışmaları kapsamında, bu tür sahalara ilişkin imar planı ve parsel bilgilerinin güncellendiğini kaydetti.
Bu haber en son değiştirildi 17 Ağustos 2016 23:03 23:03
2025 Kira Raporu’na göre İstanbul, son 5 yılda şehir merkezindeki kira artışında yüzde 193,3 ile…
Öz Büro İş Sendikası, toplu sözleşme sürecinde taleplerin karşılanmaması üzerine İzmir Katip Çelebi Üniversitesi’nde grev…
Gaziantep'te sendikal faaliyet yürüten BİRTEK-SEN Genel Başkanı Mehmet Türkmen'in ev hapsi kaldırıldı.
Konya'da İsmailağa Cemaati üyesi olduğu ileri sürülen 4 imam, sahte diploma ile görev yaptıkları gerekçesiyle…
Boğaziçi Üniversitesi'nde diplomasını yırttıktan sonra şafak operasyonuyla gözaltına alınan Yüksek Onur Öğrencisi Doruk Dörücü, "yurtdışına…