Almanya Federal Rekabet Kurumu, Facebook’un sosyal medya pazarındaki dominant pozisyonunu kötüye kullandığını açıkladı.
Kurum, sosyal ağın 2 milyar kullanıcısının kişisel bilgilerini kullanarak hedefli reklamlar yapılmasına dayanan gelir modelini sorguluyor.
20 aylık bir incelemenin sonucunda açıklanan karara göre, Facebook sosyal medya pazarındaki gücünü kullanarak kullanıcıları hakkında diğer uygulamalardan da veri toplamakla suçlandı.
Avrupa Birliği, veri koruma ve gizlilik konularında bazı düzenlemeler uyguluyor. Facebook bünyesinde faaliyet gösteren mesajlaşma servisi Whatsapp, haftanın başında bir diğer Avrupa ülkesinde benzer sebeple yaptırıma uğramıştı.
Fransız düzenleyici kuruluş CNIL, WhatsApp’a verilerini Facebook’la paylaşmayı bir ay içerisinde durdurma talimatı vermişti.
Bu haber en son değiştirildi 20 Aralık 2017 17:23 17:23
19.Uluslararası İşçi Filmleri Festivali’nin Ankara programında açılış filmi olarak belirlenen Yönetmen Nejla Demirci’nin yönetmenliğini yaptığı…
Cumhuriyet yazarı gazeteci Barış Terkoğlu, Adalet Bakan Yardımcısı Akın Gürlek’in şikayeti üzerine, 'terörlede mücadele görev…
TİP'li Can Atalay'ın milletvekilliği düşürüldüğü için yerleşemediği odası boşaltıldı. Boşaltılan odaya İYİ Partili Erhan Usta…
AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın koruma ordusu için yılın ilk üç ayında 616 milyon TL harcanarak bir…
Laiklik Meclisi geçtiğimiz günlerde gerçekleştirdiği olağanüstü toplantı sonrasında 30 Haziran'da bir Laiklik Yürüyüşü düzenleme kararı…
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, hukuksuzca engellenen 1 Mayıs kutlamaları ve kolluk kuvvetleri ile yurttaşlar…