Başkanlık referandumu öncesinde farklı araştırma sonuçları yayınlayarak oy kullanacak olan yurttaşları manipüle etmeyi hedefleyen Adil Gür’ün şirketi AG Araştırma, şaibeli olan Anadolu Ajansı’nın sonuçlarına göre bile tam anlamıyla çuvalladı.
Başkanlık referandumu öncesinde en son yayınladığı araştırma sonucunda ‘Evet’ oylarını %60,8 olarak öngörmüştü. Bu sonuçlar, yaşanan her türlü hukuksuzluk, usulsüzlük uygulamalara ve şaibeli olarak açıklanan Anadolu Ajansı’nın sonuçlarıyla dahi kıyaslandığında bile gerçeğin yakınından bile geçmiyor.
Adil Gür en son, Anadolu Ajansı’ndan aldığı bilgiler doğrultusunda referandumun ilk sonuçlarının gelmesiyle birlikte A Haber’de yorumcu olarak ekrana çıkmış ve, ‘Evet’ oylarının erimesine dair “%58’de bitecektir.” açıklamasını yapmıştı.
Böylelikle, seçim araştırması(!) yapan bir araştırma şirketinin daha temel hedefinin, toplumda var olan eğilimleri ortaya koymaktan ziyade, emekçi halk kitlelerini kandırmak ve belirli bir yöne yöneltmek olduğu bir kez daha ortaya tescillenmiş oldu.
Bu haber en son değiştirildi 18 Nisan 2017 13:32 13:32
Türkiye Komünist Hareketi İzmir İl Örgütü, direnişlerindeki 94. günde İzmir Katip Çelebi Üniversitesi emekçilerini ziyaret…
İki aylık fikir dergisi Yeni Ülke 31. sayısında "Solun Cumhuriyet ile sınavı" dosyası ve dolu…
Aziz İhsan Aktaş'ın 16 şirketine kayyum atanırken sevgilisi ve akrabaları üzerine kurulu şirketleri ile Cengiz…
Çorlu Tren Katliamı’nda adı gündeme gelen dönemin TCDD Genel Müdürü İsa Apaydın’ın yöneticisi olduğu Deha…
Ünlü şarkıcı Mabel Matiz hakkında hazırlanan iddianamede, erişime engellenen 'Perperişan' şarkısının sözlerinin 'çocuklar için tehlike…
Maraş Katliamı Davası'nda yargılanan ve katliamın sembol ismi olarak bilinen eski Milletvekili Ökkeş Şendiller için…