Başkanlık referandumu öncesinde farklı araştırma sonuçları yayınlayarak oy kullanacak olan yurttaşları manipüle etmeyi hedefleyen Adil Gür’ün şirketi AG Araştırma, şaibeli olan Anadolu Ajansı’nın sonuçlarına göre bile tam anlamıyla çuvalladı.
Başkanlık referandumu öncesinde en son yayınladığı araştırma sonucunda ‘Evet’ oylarını %60,8 olarak öngörmüştü. Bu sonuçlar, yaşanan her türlü hukuksuzluk, usulsüzlük uygulamalara ve şaibeli olarak açıklanan Anadolu Ajansı’nın sonuçlarıyla dahi kıyaslandığında bile gerçeğin yakınından bile geçmiyor.
Adil Gür en son, Anadolu Ajansı’ndan aldığı bilgiler doğrultusunda referandumun ilk sonuçlarının gelmesiyle birlikte A Haber’de yorumcu olarak ekrana çıkmış ve, ‘Evet’ oylarının erimesine dair “%58’de bitecektir.” açıklamasını yapmıştı.
Böylelikle, seçim araştırması(!) yapan bir araştırma şirketinin daha temel hedefinin, toplumda var olan eğilimleri ortaya koymaktan ziyade, emekçi halk kitlelerini kandırmak ve belirli bir yöne yöneltmek olduğu bir kez daha ortaya tescillenmiş oldu.
Bu haber en son değiştirildi 18 Nisan 2017 13:32 13:32
Türkiye Komünist Hareketi Antalya İl Örgütü, Antalya Arkeoloji Müzesi'nin yıkılmasına karşı yapılan açıklamada "Antalya Arkeoloji…
Schengen vize başvurularında Türk şirketlerinin tamamen devre dışı bırakılabileceği öne sürülüyor. Sürecin büyük ölçüde yabancı…
Yandaş gazeteci Cem Küçük, Türkiye’de 5,5 milyon memurun fazla olduğunu belirterek, devletin daha az memurla…
İçişleri Bakanlığı, Suriye'ye pasaportla geçiş işlemlerinin başladığını duyurdu.
Laiklik Meclisi tarafından hazırlanan üç aylık Laiklik İhlalleri Raporu, 381 başlık altında Nisan, Mayıs, Haziran…
AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile telefonda görüştü.