Başkanlık referandumu öncesinde farklı araştırma sonuçları yayınlayarak oy kullanacak olan yurttaşları manipüle etmeyi hedefleyen Adil Gür’ün şirketi AG Araştırma, şaibeli olan Anadolu Ajansı’nın sonuçlarına göre bile tam anlamıyla çuvalladı.
Başkanlık referandumu öncesinde en son yayınladığı araştırma sonucunda ‘Evet’ oylarını %60,8 olarak öngörmüştü. Bu sonuçlar, yaşanan her türlü hukuksuzluk, usulsüzlük uygulamalara ve şaibeli olarak açıklanan Anadolu Ajansı’nın sonuçlarıyla dahi kıyaslandığında bile gerçeğin yakınından bile geçmiyor.
Adil Gür en son, Anadolu Ajansı’ndan aldığı bilgiler doğrultusunda referandumun ilk sonuçlarının gelmesiyle birlikte A Haber’de yorumcu olarak ekrana çıkmış ve, ‘Evet’ oylarının erimesine dair “%58’de bitecektir.” açıklamasını yapmıştı.
Böylelikle, seçim araştırması(!) yapan bir araştırma şirketinin daha temel hedefinin, toplumda var olan eğilimleri ortaya koymaktan ziyade, emekçi halk kitlelerini kandırmak ve belirli bir yöne yöneltmek olduğu bir kez daha ortaya tescillenmiş oldu.
Bu haber en son değiştirildi 18 Nisan 2017 13:32 13:32
ABD'de Biden'ın Ukrayna'ya uzun menzilli ATACMS füzelerini kullanma iznini vermesi sonrasında Cumhuriyetçilerden sert tepki geldi.…
15 Temmuz Darbe Girişimi’nin ardından Kızılay’a satışı gerçekleştirilen ve değeri yaklaşık 100 Milyon TL olan…
Eski Almanya Başbakanı Angela Merkel, yeni kitabında Donald Trump’ın baş başa görüşmede Trump’ın kendisine Doğu…
İstifa çağrılarına yanıt veren Sağlık Bakanı Memişoğlu, "Bebeklerimizin ölümüne engel olan bir kişiye niye istifa…
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı, yasadışı bahis suçlamasıyla tutuklu olan 5 sosyal medya fenomeni hakkında 1 yıldan…
Sinan Ateş Davası’nda abla Selma Ateş'e yönelik saldırıyı azmettiren Servet Bozkurt'un, Ankara’da iki cinayet işlediği…