Başkanlık referandumu öncesinde farklı araştırma sonuçları yayınlayarak oy kullanacak olan yurttaşları manipüle etmeyi hedefleyen Adil Gür’ün şirketi AG Araştırma, şaibeli olan Anadolu Ajansı’nın sonuçlarına göre bile tam anlamıyla çuvalladı.
Başkanlık referandumu öncesinde en son yayınladığı araştırma sonucunda ‘Evet’ oylarını %60,8 olarak öngörmüştü. Bu sonuçlar, yaşanan her türlü hukuksuzluk, usulsüzlük uygulamalara ve şaibeli olarak açıklanan Anadolu Ajansı’nın sonuçlarıyla dahi kıyaslandığında bile gerçeğin yakınından bile geçmiyor.
Adil Gür en son, Anadolu Ajansı’ndan aldığı bilgiler doğrultusunda referandumun ilk sonuçlarının gelmesiyle birlikte A Haber’de yorumcu olarak ekrana çıkmış ve, ‘Evet’ oylarının erimesine dair “%58’de bitecektir.” açıklamasını yapmıştı.
Böylelikle, seçim araştırması(!) yapan bir araştırma şirketinin daha temel hedefinin, toplumda var olan eğilimleri ortaya koymaktan ziyade, emekçi halk kitlelerini kandırmak ve belirli bir yöne yöneltmek olduğu bir kez daha ortaya tescillenmiş oldu.
Bu haber en son değiştirildi 18 Nisan 2017 13:32 13:32
Diyanet İşleri Başkanlığı'nın Elazığ'da aday din görevlileri için düzenlediği yemek ihalesinde kurumun "özel yemek" listesi…
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, MÜSİAD Yönetim Kurulu'nu kabulünde açıklamalarda bulundu. İsrail ile ticaretin durdurulması kararına…
19.Uluslararası İşçi Filmleri Festivali’nin Ankara programında açılış filmi olarak belirlenen Yönetmen Nejla Demirci’nin yönetmenliğini yaptığı…
Cumhuriyet yazarı gazeteci Barış Terkoğlu, Adalet Bakan Yardımcısı Akın Gürlek’in şikayeti üzerine, 'terörlede mücadele görev…
TİP'li Can Atalay'ın milletvekilliği düşürüldüğü için yerleşemediği odası boşaltıldı. Boşaltılan odaya İYİ Partili Erhan Usta…
AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın koruma ordusu için yılın ilk üç ayında 616 milyon TL harcanarak bir…