'e-devlet'e erişim sorunu: BTK'dan açıklama geldi
Elektronik ortamda kamu hizmetleri ile ilgili işlemlerin yapılabilmesini sağlayan e-devlet uygulamasında erişim sıkıntısı yaşanıyor.

Elektronik ortamda kamu hizmetleri ile ilgili işlemlerin yapılabilmesini sağlayan e-devlet uygulamasında erişim sıkıntısı yaşanıyor.
Telefon üzerinden veya bilgisayar başından uygulamaya girmeye çalışıldığında kullanıcılar şu mesajla karşılaşıyor:
“İşleminiz devam ediyor, lütfen beklemeye devam ediniz… Şu anda kullandığınız hizmette yaşanan talep yoğunluğu nedeniyle işleminiz sıraya alınmıştır. İşlem sonucunuz birazdan otomatik olarak görüntülenecektir.”
BTK’dan açıklama
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu yetkilileri konuyla ilgili açıklama yaptı. Yetkililer, “Üniversite tercihleri e-devlet üzerinden yapılıyor. Bu nedenle bir yoğunluk yaşanıyor.. Gecikmeli de olsa işlem yapılıyor” dedi.