Bir vatandaş Samsun’dan Ordu’nun Perşembe ilçesine seyahat etmek için internet üzerinden aldığı Metro Turizm’den aldığı bilete ait seferin olmadığını Samsun Otogarı’na geldiğinde öğrendi.
Metro Turizm’in resmi internet sitesinden aldığı 580803 sefer sayılı Samsun-Perşembe otobüsünün olmadığını öğrenen vatandaşa otogarda çalışan Metro Turizm personeli tarafından, “Biletiniz internetten alınmış biz iade alamayız, müşteri hizmetlerini arayıp iptal ettirin” denildi.
Bileti satın alırken otobüste yalnızca 3 boş koltuk olduğunu belirten vatandaş, “İnternet sitelerindeki sefer seçenekleri ile otogar yazıhanelerindeki otomasyonlar uyumsuz. Samsun Perşembe diye bilet kesilemeyeceğini yazıhanede öğrendim. Ayrıca otobüste yer azaldığı için aceleyle aldığım bilete rağmen o seferde sadece benim adımın gözüktüğünü söylediler” ifadelerini kullandı.
Başka bir otobüs ile Perşembe’ye yolculuk eden vatandaş konunun takipçisi olacağını ve hakkını arayacağını belirtti.
Bu haber en son değiştirildi 8 Şubat 2017 02:10 02:10
Eski THK Üniversitesi Rektörü Ünsal Ban, hakkında başlatılan borsa manipülasyonu soruşturması kapsamında Fethiye’de gözaltına alındı.…
Rasim Ozan Kütahyalı’nın Ekrem İmamoğlu hakkında yerel seçimler öncesinde sarf ettiği “her türlü şerefsizliği yapıyorsun”…
Toplam 238 milletvekili, yaklaşık 3 yıldır AYM kararlarına rağmen cezaevinde tutulan TİP Hatay Milletvekili Can…
Vestel, işten çıkarma kararlarına yönelik Kamuyu Aydınlatma Platformu'na açıklama yaptı. Açıklamada, işten çıkarmaların "şirketin stratejik…
İBB'ye yönelik soruşturma kapsamında tutuklanan İBB Meclis İştirakler Bağlı Kuruluşlar Komisyon Başkanı Ertan Yıldız, dün…
Eski Ukrayna Cumhurbaşkanı Viktor Yanukoviç'in üst düzey yardımcılarından Andriy Portnov, Madrid'de silahlı kiş ya da…