Bir vatandaş Samsun’dan Ordu’nun Perşembe ilçesine seyahat etmek için internet üzerinden aldığı Metro Turizm’den aldığı bilete ait seferin olmadığını Samsun Otogarı’na geldiğinde öğrendi.
Metro Turizm’in resmi internet sitesinden aldığı 580803 sefer sayılı Samsun-Perşembe otobüsünün olmadığını öğrenen vatandaşa otogarda çalışan Metro Turizm personeli tarafından, “Biletiniz internetten alınmış biz iade alamayız, müşteri hizmetlerini arayıp iptal ettirin” denildi.
Bileti satın alırken otobüste yalnızca 3 boş koltuk olduğunu belirten vatandaş, “İnternet sitelerindeki sefer seçenekleri ile otogar yazıhanelerindeki otomasyonlar uyumsuz. Samsun Perşembe diye bilet kesilemeyeceğini yazıhanede öğrendim. Ayrıca otobüste yer azaldığı için aceleyle aldığım bilete rağmen o seferde sadece benim adımın gözüktüğünü söylediler” ifadelerini kullandı.
Başka bir otobüs ile Perşembe’ye yolculuk eden vatandaş konunun takipçisi olacağını ve hakkını arayacağını belirtti.
Bu haber en son değiştirildi 8 Şubat 2017 02:10 02:10
İstanbul Barosu Genç Avukatlar Meclisi, 31 ilde eş zamanlı eylemlerle CMK ücret tarifesinin Avukatlık Asgari…
İsrail Genelkurmay Başkanı Eyal Zamir, "ordunun 7 Ekim 2023'te ülkeyi ve vatandaşlarını korumada başarısız olduğunu"…
TÜMTİS, DHL tarafından satın alınan MNG Kargo’da sendika üyesi işçilere yönelik baskı ve işten çıkarmaları…
AKP'li Özlem Zengin, “Abdullah Öcalan’a umut hakkı" tartışmasına dair açıklamasında, "DEM heyeti ki en üst…
İsrail ordusu, Batı Şeria’nın çeşitli bölgelerine düzenlediği baskınlarda FKÖ'ye bağlı Ayrım Duvarı ve Yahudi Yerleşim…
Antalya'da çalıştığı iş yerinde ücretini istediği için üç gün boyunca işkenceye maruz bırakılan İşçi Vedat…