Bugün birçok Akbank müşterisi, işlemleri sırasında ‘Yetersiz limit’ uyarısıyla karşılaştı ve sosyal medyada Akbank’ı eleştiri yağmuruna tuttu. Akbank, müşterilerinin karşılaştığı ‘yetersiz limit’ uyarısıyla ilgili olarak resmi Twitter hesabında açıklama yapmak zorunda kalan banka ise yaşananların sistemsel bir hatadan kaynaklandığını ve müşterilerini mağdur etmeyeceklerini açıkladı.
Sosyal medyada kullanıcılar “Kredi kartım alakasız bir şekilde eksi bakiyeye düştüğünü görüyorum”, “Az önce, dün ödemesini yaptığım iki Akbank kredi kartımla kasada kaldım. Yetersiz bakiye mesajı verdi” ifadelerini paylaşarak Akbank’ı da etiketlediler.
Bunun üzerine resmi Twitter hesabında açıklama yapmak durumunda kalan Akbank, yaşananların sistemsel bir hatadan kaynaklandığını bildirdi. Bankanın sosyal medya hesabından paylaştığı mesaj şöyle:
“Değerli müşterilerimiz, kısıtlı sayıda müşterimizin kredi kartı hesap hareketleri ile ilgili sistemsel bir hata oluşmuştur. Yaşanan hata gün içinde giderilecektir. Müşterilerimizin herhangi bir mağduriyeti olmayacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.”