Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Türkiye’nin tanıtım logoları ve sloganlarında bundan böyle İngilizce ‘Turkey‘ (Türkiye), yerine ‘Turkish‘ (Türk) kelimesinin kullanılacağını açıkladı.
THY, Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın ülkeye gelen nitelikli turist sayısını artırmak için başlattığı ‘Direkt Turizm Hamlesi’ projesine destek verecek.
Bakan Ersoy, THY Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı ile birlikte düzenlediği projenin tanıtım toplantısında turizm hamlelerine ilişkin bilgi verirken, “Tanıtım konusunda radikal değişikliklere gidiyoruz. Turizm cazibe alanlarını fuarlarla tanıtım dönemi geride kaldı. Sosyal medyayı öne çıkardık. Yeni bir tanıtım sloganını devreye alacağız. ‘Turkey’ yerine ‘Turkish’ olsun diyoruz” şeklinde konuştu.
Turizmciler ‘Türkiye’nin İngilizce karşılığı ‘Turkey‘ kelimesinin bu dilde aynı anlamda ‘hindi‘ anlamına gelmesinin alay konusu olmasından yakınıyor.
İlerici Kadınlar Derneği (İKD) 25 Kasım “Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü” dolayısıyla, İstanbul…
Ayasofya'da restorasyon çalışmaları sırasında 1500 yıllık tarihi binanın içine kamyonların ikinci etap çalışmaları sırasında sokulduğu…
İçişleri Bakanlığı, Şişli Belediye Başkanı Resul Emrah Şahan hakkında “hakkı olmayan yere tecavüz” ve “kişilerin…
İstanbul'da Derya Öncü Koleji'nde öğretmenlerin de olduğu tüm çalışanların okula giriş ve çıkışlarının "yüz tanıma…
G20 Zirvesi dönüşünde uçakta gazetecilerin sorularını yanıtlayan Erdoğan, İmralı ziyareti hakkında konuşurken, Kılıçdaroğlu'nun CHP yönetimini…
Belçika’da hükümetin işsizlik ve emeklilik gibi sosyal harcamalarda kesinti öngören kemer sıkma planları, tüm işçi…