CHP, 31 Mart 2019’daki yerel seçim kampanyasında kullanılacak söylem ve materyaller için “görsel iletişim kılavuzu” yayımladı.
CHP’nin propaganda döneminde kullanacağı iki ayrı slogan da ilk kez kılavuzda yer aldı. Buna göre CHP’nin sloganları, “martın sonu bahar…” ve “derman belediyeciliği” olarak belirlendi.
“BAHAR” VURGUSU
CHP’nin kampanyasında kullanacağı tüm materyallerde ilkbahar mevsimine vurgu yapılması ve çiçekli görsellere yer verilmesi dikkati çekti.
Kılavuzda, iki ayrı slogan için, beyaz, kırmızı ve siyah zeminde üç ayrı logo hazırlandı. “Martın sonu bahar” sloganının bulunduğu logonun altına ise çiçek görseli yer aldı.
Kılavuzda, belediye başkan adaylarının kullanacağı iki slogan da tanıtıldı. Buna göre, adayların, “seni seviyorum” ifadesinin altına aday olduğu il ya da ilçeyi eklemesi istendi.
İkinci sloganın ise aday olunan bölgeye göre özel olarak belirleneceği bildirildi. Adayların, kartvizit ve posterleri dahil tüm materyallerini bu kılavuza göre şekillendireceği bildirildi.
Bu haber en son değiştirildi 26 Aralık 2018 23:38 23:38
Türkiye sosyalsit hareketi içerisinde özgün bir yeri olan 1965 yılı seçimlerinde Türkiye İşçi Partisi'nden meclise…
“Adolesence” adlı dört bölümlük dizi oldukça ilgi gördü. Bizde de ebeveynler, eğitimciler, diziyi yorumlarıyla destekleyen…
Kapitalizmin küresel refahı büyüttüğü (mü?), demokrasiyi yaygınlaştırdığı (mı?), insan haklarına saygıyı pekiştirdiği (mi?) bir ortamda,…
Sosyalist Düşünce Kulüpleri İzmir'de Prof. Dr . İzge Günal'ın katıldığı bir söyleşi düzenliyor
Bolu Kartalkaya'daki otel yangınında iddianame tamamlandı. Otel sahipleri, şirket yöneticileri ve Bolu İl Özel İdaresi'ne…
Diyarbakır’da kendilerine “Amedli Müslüman Gençler” ismini takan bir grup gerici, kentin birçok noktasında şeriat övgüsü…