Bakan'dan 'müşteri memnuniyeti arttırın' talimatı: Faturalara ayar geliyor
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, elektrik dağıtımı şirketlerini "müşteri memnuniyetini arttırın" diye uyardı.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, elektrik dağıtım şirketlerinin patronları ve üst yöneticileriyle bir araya gelerek “hizmet kalitesini etkileyen elektrik kesintileri ve arızalar” konusunda iyileştirme istediği öğrenildi.
Habertürk‘ün aktardığına göre geçen hafta çarşamba günü şirketlerin yetkilileriyle bir araya gelen Dönmez’in elektrik arıza ve kesintilerinin abone şikayetlerinin ilk sırasında geldiğine işaret edip, “Arızalara ve kesintilere daha hızlı müdahale edin. Müşteri memnuniyetini artırın” dedi.
Abonelerin, elektrik bağlantı taleplerinin de kısa sürede karşılanmasına özen gösterilmesini isteyen Dönmez, “Abonelerin; talep, şikayet ve önerileri için çağrı merkezine sorunsuz erişimini sağlayın” diye konuştu.
Habere göre toplantıda, elektrik faturaları da gündeme geldi. Bakanlık yetkilileri, seçim sonrasında elektrik faturalarının gerek içerik gerekse de biçim yönünden yeniden ele alınacağı mesajını verdi. Ayrıntıya girilmedi.
Elektrik faturalarının içerik yönünden “daha sade” hale getirilmesi, bu amaçla halen faturada yer alan bazı kalemlerin çıkarılabileceği ya da diğer kalemlerin içine konabileceği belirtildi.