Diyanet İşleri Başkanlığı’nın sosyal medyada paylaştığı kamu spotlarına 295 bin TL ödediği öne sürüldü.
BirGün gazetesinden İsmail Arı’nın haberine göre, Diyanet İşleri Başkanlığı resmi sosyal medya hesabından paylaştığı ve tartışmalara neden olan videolar için ihaleye çıktı,
İhaleyi ‘Mois İletişim Ve Etkinlik Yönetimi Reklam Tanıtım Organizasyon Danışmanlık Şirketi’nin kazandığı ve şirkete toplam 295 bin TL ödendiği belirtildi.
Şirketin aynı zamanda Diyanet Vakfı’nın reklam filmleri ile sosyal medya çalışmalarını da yaptığı kaydedildi.
Lübnan'ın birçok şehrinde Hizbullah'ın kullandığı telsizleri hedef aldığı düşünülen patlamalar meydana geldi. El telsizlerinin patlamasıyla…
Sendikalı olma hakkını kullandıkları için işten atılan ve 62 gündür işe geri iadeleri için mücadele…
Diyarbakır'da 8 yaşında katledilen Narin Güran'ın katil zanlılarından Salim Güran ve AKP Diyarbakır Milletvekili Galip…
AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan, Anayasa tartışmalarına ilişkin yaptığı açıklamada "Anayasa'nın ilk 4 maddesiyle ilgili bizim açımızdan…
Venezuela'da, Devlet Başkanı Nicolas Maduro'ya karşı suikast planı yaptığı iddiasıyla, bir ABD vatandaşı daha gözaltına…
Sağlık emekçileri, vergide adalet talebiyle başlattığı eylemlerin 28’inci haftasında İstanbul Şeyh Şamil Aile Sağlığı Merkezi…