Diyanet sosyal medyada paylaştığı kamu spotlarına 295 bin TL ödemiş
Diyanet İşleri Başkanlığı’nın sosyal medyada paylaştığı kamu spotlarına 295 bin TL ödediği öne sürüldü.
BirGün gazetesinden İsmail Arı’nın haberine göre, Diyanet İşleri Başkanlığı resmi sosyal medya hesabından paylaştığı ve tartışmalara neden olan videolar için ihaleye çıktı,
İhaleyi ‘Mois İletişim Ve Etkinlik Yönetimi Reklam Tanıtım Organizasyon Danışmanlık Şirketi’nin kazandığı ve şirkete toplam 295 bin TL ödendiği belirtildi.
Şirketin aynı zamanda Diyanet Vakfı’nın reklam filmleri ile sosyal medya çalışmalarını da yaptığı kaydedildi.
Türkiye Komünist Hareketi (TKH) Leman Dergisi'ne yönelik gerici saldırı sonrası yaptığı açıklamada "Bu bina yanacak”…
Nevşehir Hacıbektaş Veli Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Semih Aktekin’in, eşi Banu Aktekin’in öğrenim hayatını kolaylaştırmak…
Dünyanın en büyük 250 müteahhitlik firmasından biri olan İris İnşaat’ın Katar ve Tanzanya’daki projelerinde çalışan…
Hizbullah’a fikri ve eylemsel yakınlığıyla bilinen Mustazaflar Cemiyeti ile Şehitler Kervanı Platformu tarafından cumhuriyet rejimine…
Urfa'nın AKP'li Akçakale Belediye Başkanı Abdulhakim Ayhan’ın, YKS sınavına giren çocukları için ses ve görüntü…
İstanbul Valiliği'nin kararı doğrultusunda ikinci bir duyuruya kadar M2 Yenikapı-Hacıosman metro hattının Şişhane ve Taksim…