Diyanet sosyal medyada paylaştığı kamu spotlarına 295 bin TL ödemiş
Diyanet İşleri Başkanlığı’nın sosyal medyada paylaştığı kamu spotlarına 295 bin TL ödediği öne sürüldü.
BirGün gazetesinden İsmail Arı’nın haberine göre, Diyanet İşleri Başkanlığı resmi sosyal medya hesabından paylaştığı ve tartışmalara neden olan videolar için ihaleye çıktı,
İhaleyi ‘Mois İletişim Ve Etkinlik Yönetimi Reklam Tanıtım Organizasyon Danışmanlık Şirketi’nin kazandığı ve şirkete toplam 295 bin TL ödendiği belirtildi.
Şirketin aynı zamanda Diyanet Vakfı’nın reklam filmleri ile sosyal medya çalışmalarını da yaptığı kaydedildi.
Şanlıurfa Barosu, kamuoyunda gündem olan üç avukat hakkında bağlı bulundukları barolara disiplin soruşturması için başvuruda…
TKH İzmir İl Örgütü'nden İzmir'de toplu ulaşıma yapılan zamma yönelik yapılan açıklamada "Emekten yana, kamu…
Ukrayna Devlet Başkanı Zelenskiy, Beyaz Saray’da ABD Başkanı Trump ile görüşmek üzere Washington’a ulaştı. Zelenskiy,…
Yeni Suriye’nin dizaynına ilişkin kapışma sürerken Colani; HTŞ, SDG, Türkiye ve ABD’nin dörtlü mutabakata vardığını…
"Sınıflı toplumları reddetmeye kadar varabilecek olan bu görüş liberal zeminden yükselen ideolojik duruşunu çok hızlı…
Burş, 7 Ekim 2023'ten bu yana Gazze'de açlıktan ölenlerin sayısının 108'i çocuk, 251'e yükseldiğini kaydetti.