Diyanet sosyal medyada paylaştığı kamu spotlarına 295 bin TL ödemiş
Diyanet İşleri Başkanlığı’nın sosyal medyada paylaştığı kamu spotlarına 295 bin TL ödediği öne sürüldü.
BirGün gazetesinden İsmail Arı’nın haberine göre, Diyanet İşleri Başkanlığı resmi sosyal medya hesabından paylaştığı ve tartışmalara neden olan videolar için ihaleye çıktı,
İhaleyi ‘Mois İletişim Ve Etkinlik Yönetimi Reklam Tanıtım Organizasyon Danışmanlık Şirketi’nin kazandığı ve şirkete toplam 295 bin TL ödendiği belirtildi.
Şirketin aynı zamanda Diyanet Vakfı’nın reklam filmleri ile sosyal medya çalışmalarını da yaptığı kaydedildi.
İki aylık fikir dergisi Yeni Ülke 31. sayısında "Solun Cumhuriyet ile sınavı" dosyası ve dolu…
Aziz İhsan Aktaş'ın 16 şirketine kayyum atanırken sevgilisi ve akrabaları üzerine kurulu şirketleri ile Cengiz…
Çorlu Tren Katliamı’nda adı gündeme gelen dönemin TCDD Genel Müdürü İsa Apaydın’ın yöneticisi olduğu Deha…
Ünlü şarkıcı Mabel Matiz hakkında hazırlanan iddianamede, erişime engellenen 'Perperişan' şarkısının sözlerinin 'çocuklar için tehlike…
Maraş Katliamı Davası'nda yargılanan ve katliamın sembol ismi olarak bilinen eski Milletvekili Ökkeş Şendiller için…
247 günlük tutukluluğunun ardından tahliye edilen Barım, 27. Ağır Ceza Mahkemesi'nin itirazı sonucu yeniden tutuklanacak.