İBB halkın parasını böyle israf etti: 65 milyon euro hurda oldu
İBB metrobüs projesinin ardından, bu hatta hizmet verecek otobüs arayışına girdi. Dönemin İBB Başkanı Kadir Topbaş, tüm itirazlara ve uyarılara rağmen, Hollandalı Advanced Public Trasport Systems (APTS) adlı firmadan Phileas marka, 50 körüklü otobüs alınmasına karar verdi.
Otobüslerin tanesi 1 milyon 307 bin 950 Avro’ya, muadillerinijn yaklaşık dört katı fiyata satın alındı. Otobüsler, İstanbul yollarının fiziki koşullarına uyum sağlayamadı. Teknik sorunları ve imalat hataları da olan otobüsler bir yıl sonra arızalanmaya başladı. Kısa sürede araçlar kullanılamaz hale geldi.
Araçların sadece dörtte biri çalışır durumda. Ancak seyir halindeyken sık sık arızalandıkları ve yolda kaldıkları için hizmete çıkartılmıyorlar.
Sol ne rejimin demokrasi süsü ne de düzen muhalefetinin payandasıdır. Siyaset yapma ya da duyulma…
Kapitalizm ulusal sınırları gevşetip genişletirken küresel sömürüyü de artırır; bu çelişki ancak proleter devrimle çözülebilir…
Kozyatağı sakinlerinin Kadıköy Belediyesi’ne sunduğu resmi durdurma ve bilgi alma dilekçeleri henüz sonuçlanmadan, firma süreci…
Ankara İl Jandarma Komutanlığı, 19 Aralık 2025 tarihli yazısıyla IŞİD’in yılbaşı öncesi Ankara ve İstanbul’da…
İPA'nın İstanbul Barometresi araştırmasına göre İstanbul’da dört kişilik bir hanenin ortalama yaşam maliyeti 106 bin…
Uyuşturucu soruşturması kapsamında tutuklanarak cezaevine gönderilen spiker Ela Rümeysa Cebeci'nin dosyası hakkında konuşan gazeteci Sevilay…