Reklam
Kategoriler: İç Açı

Bodrum Belediye Başkanı: Koronavirüs’ten ilk kaybımızı verdik

Reklam

Muğla’nın Bodrum ilçesi Belediye Başkanı Ahmet Aras, Bodrum Belediyesi’nin sosyal medyası hesaplarından bugün canlı yayın ile vatandaşlara seslendi.

Sözcü’den Yaşar Anter’in haberine göre, belediye binasından yaptığı canlı yayında Aras, koronavirüs ve alınan önlemlerle ilgili açıklamalarda bulundu.

“Bodrum’da şu anda pozitif vakalarımız var ve artmaya devam ediyor” diyen Aras, şöyle konuştu:

“Durum son derece ciddi. Görünmeyen bir düşmana karşı savaşıyoruz. Hayat adeta durdu. Ben belediye başkanınız olarak bu süreçte size her zaman şeffaf olmaya özen gösterdim. Bundan sonra da aynı şekilde devam edeceğimden kimsenin kuşkusu olmasın. Alınan kararları, yayınlanan genelgeleri zaman geçirmeden sizlere duyurmak için tüm ekibimle çalışmaya devam ediyoruz ve tedbirler alıyoruz.”

Bodrum’da kesin tanı koyulan vakaların arttığını söyleyen Aras, şunları söyledi:

“Durum son derece ciddi. Lütfen siz de ciddiye alın. Bodrum’da şu anda pozitif vakalarımız var ve artmaya devam ediyor. Onlarla bir şekilde temas eden yüzlerce hemşehrimiz olduğunu düşünüyoruz. İlk kaybımızı dün verdik ve defnettik.”

“Bizler her türlü pandemiye karşı mesai harcıyoruz, önlemlerimizi almaya çalışıyoruz” ifadelerini kullanan Aras, şöyle devam etti:

“Ancak bunları siz olmadan başaramayız. Bu hastalığının şu anda özel bir tedavisi yok ancak bulunana kadar zaman kazanmak zorundayız. Bu yüzden mümkün olduğunca dışarı çıkmayın evde kalın.”

Aras, vatandaşlara şu uyarılarda bulundu:
-Faaliyetlerinize ara verin.

– Acil sağlık ve gıda ihtiyaçlarımız dışında şehiriçi ve şehirlerarası dolaşımdan vazgeçin ve evinizde kalın. Aksi takdirde 15 gün sonra önlem almak için çok olacak ve eyvah demekten başka yapacak bir şeyimiz kalmayacak.

– Çok zor olduğunu ve hayatınıza, ekonominize müdahale edildiğini düşündüğünüzü biliyorum.

– Ancak bu kısıtlamaların geçici bir süre için yapıldığını ve hayatımızı kurtarmak için zorunlu olduğunu da bilmenizi istiyorum.

– Büyüklerimize bu dönemde hastalıklı gibi davranmayın. Saygılı olun, taşıdıkları riskleri anlatın.

– Gençler de kendilerini izole etmedikleri takdirde evde birlikte yaşadıkları büyüklerine hastalık taşıyabilirler.

– Biz Bodrum’da yayılma sürecini yavaşlatabiliriz. Buna inanıyorum.

– Bunu ancak kendi kurallarımızı koyarak ve uygulayarak yapabiliriz.

– Gelin, biz Bodrum’da sokağa çıkma yasağını kendimiz ilan edelim.

Reklam

Önceki Haberler

Sosyalistler, İzmir, İstanbul ve Ankara’da NATO’ya karşı sokağa çıktı

Emperyalizmin savaş aygıtı NATO'nun 7-8 Temmuz tarihinde başkent Ankara'da düzenleyeceği zirvenin protesto edildiği eylemlerde sık…

27 Haziran 2026 18:46

ABD, ateşkesi ihlal etti

İran Dışişleri Bakanlığı, ABD'nin güney kıyılarına düzenlediği saldırıları kınayarak bu saldırıların 18 Haziran tarihli ateşkes…

27 Haziran 2026 17:01

NATO Zirvesi gözaltıları: Tutuklu sayısı 178’e yükseldi

Soruşturma kapsamında 23 Haziran’da çok sayıda adrese eş zamanlı operasyon düzenlenmiş, hakkında yakalama kararı bulunan…

27 Haziran 2026 15:17

“Ölü Deniz” gösterisinin kesitlerine engelleme kararı

Komedyen Deniz Göktaş'ın "Ölü Deniz" adlı stand-up gösterisinin kesitleri mahkeme kararıyla X platformundan kaldırılmaya başlandı.

27 Haziran 2026 11:19

NATO zirvesi öncesi sosyal medya hesaplarına erişim engeli!

Gözaltı ve tutuklamaların ardından iktidar,  aralarında Emek Gençliği,  SOL Genç, Türkiye Komünist Hareketi (TKH) İstanbul…

27 Haziran 2026 11:13

CHP’de ‘Hain Kemal’ sloganları sonrası 63 parti üyesi hakkında tedbir kararı

Garip Dede Cemevi'nde düzenlenen On Muharrem Orucu programında Kemal Kılıçdaroğlu'na yönelik atılan "Hain Kemal" sloganlarının…

26 Haziran 2026 17:14
Reklam