Akbank'tan sonra bu kez de Ziraat Bankası: ATM'ler ve mobil uygulamalar çalışmıyor
Akbank'ın ardından Ziraat Bankası sistemlerine girişte sorun yaşandı.
Akbank’ta yaşanan erişim sorunu bu kez de Ziraat Bankası’nda yaşanıyor. 1 saati aşkın süredir mobil uygulamaya erişim sağlanamazken, Ziraat ATM’lerinde de işlem yapılamadığı öğrenildi.
Ziraat Bankası müşterileri, internet bankacılığından hesap bilgilerine ulaşmak için giriş yaptığında işlem banka tarafından reddedildi.
Bazı müşteriler, “Özür dileriz işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyin” uyarısı alırken bazı müşterilere “İnternet bağlantınızda sorun yaşıyor olabilirsiniz. Lütfen internet bağlantınızı kontrol ettikten sonra tekrar deneyiniz” bildirimi aldı.
Yaşanan sorun hakkında Ziraat Bankası’ndan henüz bir açıklama gelmedi.
ATM’den işlem yapmak isteyen kullanıcılar “Geçici bir süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz özür dileriz” uyarısıyla karşılaşıyor.