'Siber saldırı' iddialarının ardından Akbank'tan açıklama geldi
Akbank, mobil uygulamasına erişim sorunu yaşanıyor. Akbank mobil uygulamasında yaşanan kesinti üzerine bankadan açıklama yapıldı.
Banka kullanıcıları bu sabah saat 8’den beri bankanın söz konusu hizmetlerine erişemiyor. Kesintinin ‘siber saldırı’ kaynaklı olduğuna dair iddialar da sosyal medya üzerinden yayıldı.
Banka’dan ise bu iddialara dair bir açıklama gelmezken, Akbank’ın resmi Twitter hesabından ise yaşanan sıkıntıya ilişkin bir açıklama yayımlandı.
Akbank’tan yapılan açıklamada “Sistemlerimizde yavaşlama ve kesintiler yaşanmaktadır. İlgili birimlerimiz konuyla ilgili çalışmaktadır. Müşterilerimizin gösterdiği anlayış için teşekkür ederiz” ifadesini kullandı.
Sistemlerimizde yavaşlama ve kesintiler yaşanmaktadır. İlgili birimlerimiz konuyla ilgili çalışmaktadır. Müşterilerimizin gösterdiği anlayış için teşekkür ederiz.
— Akbank (@Akbank) July 6, 2021