Ziraat Bankası'ndan mobil bankacılıkta yaşanan soruna dair açıklama
Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasında yaşanan sorun nedeniyle bankadan açıklama geldi. ." Yaşanılan erişim sorunu için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz'' ifadeleri kullanıldı.
Ziraat Bankası’nın mobil uygulamasında yaşanan sorun nedeniyle bankadan açıklama geldi. Ziraat Bankası’ndan konuyla ilgili yapılan açıklamada, ”Ziraat Mobil’de yoğunluk kaynaklı kısmi erişim sorunları yaşanmaktadır. İşlemlerinizi diğer kanallarımızdan sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Gerek servis sağlayıcılarımızla gerekse teknik birimlerimizle sorunu en kısa sürede gidermek için çalışıyoruz. Yaşanılan erişim sorunu için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz” ifadeleri kullanıldı.
— Ziraat Bankası (@ziraatbankasi) July 16, 2021
AKBANK’TA DA SORUN YAŞANMIŞTI
Geçtiğimiz hafta da Akbank’ın sisteminde sorun yaşanmış, kesintiler yaşanmıştı.
Yaşanan kesintilerle ilgili Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, siber saldırının söz konusu olmadığını söylemişti.