Katar Yatırım Fonu, Avrasya Tüneli’nin yüzde 50 ortağı olan Güney Koreli SK’nın bir kısım hissesini alıp Avrasya Tüneli’ne ortak oldu. Rekabet Kurulu, söz konusu işlemin izne tabi olmadığını açıkladı.
Son açıklanan devralma öncesinde Yapı Merkezi ve Güney Koreli SK firması, Avrasya Tüneli İşletme İnşaat ve Yatırım A.Ş.’nin (ATAŞ) iki eşit ortağıydı. Katar Yatırım Fonu’nun ne oranda projeye ortak olduğu ise açıklanmadı.
İstanbul’da Kazlıçeşme-Göztepe hattında hizmet veren Avrasya Tüneli, toplam 14,6 kilometrelik bir güzergahı kapsıyor.
Öte yandan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Avrasya Tüneli’nden 5-11 Eylül döneminde 455 bin 746 aracın geçiş yaptığını belirterek, “8 Eylül’de 67 bin 982 araçla günlük geçiş rekoru kırıldı” dedi.
Karaismailoğlu, yazılı açıklamasında, Avrasya Tüneli’ni kullanan araç sayılarına ilişkin bilgi verdi.
Avrasya Tüneli’nin, Bakanlığın mega projeleri arasında yer aldığına işaret eden Karaismailoğlu, “Avrasya Tüneli ile İstanbul trafiğine nefes aldırıyoruz, ekonomiye katkı veriyoruz” değerlendirmesinde bulundu.
Anayasa Mahkemesi, 11 yaşındaki Rabia Naz Vatan’ın 2018’de Giresun Eynesil’de şüpheli şekilde yaşamını yitirmesine dair…
Kara, Deniz ve Hava Harp Okullarının ortak mezuniyet töreninde bu yıl “kılıç çatma” geleneği yapılmadı,…
TELE1 ekranı 31 Ağustos Pazar'ı 1 Eylül Pazartesi'ye bağlayan gece karartıldı. TELE1 ekranı 5 gün…
Avukatlar Sendikası, yeni adli yıla ilişkin 4 Eylül Perşembe günü, İstanbul Barosu önünde bir basın…
Ehrenburg, Sovyetler Birliği'nin en üretken ve dikkate değer yazarlarından biriydi; Yaklaşık yüz kitap yayınladı. Her…
Türkiye Komünist Hareketi (TKH) 30 Ağustos zaferinin 103'üncü yılında yaptığı açıklamada "Türkiye’nin ilerici birikimi yeni…