Diyanet İşleri Başkanlığı’na bağlı Dini Yayınlar Döner Sermaye İşletmesi, 3 Şubat’ta “Sosyal Medya Ahlakı Adlı Eserin Basım Hizmet Alım İşi” adı altında bir ihale düzenledi.
BirGün’de yer alan habere göre: İhale kapsamında, Sosyal Medya Ahlakı isimli kitaptan tam 80 bin adet basılacağı açıklandı. İhaleyi de 229 bin 600 TL teklif veren Başak Matbaacılık şirketinin kazandığı belirtildi.
Diyanet’in internet sitesinde ise kitaba ilişkin şu açıklama yer alıyor:
“İletişim ve teknolojinin hızla gelişmesiyle beraber sosyal medya hayatın bir parçası haline gelmiştir. Sosyal medyanın yaygın bir şekilde kullanılmasıyla birlikte, geleneksel ilişki biçimleri değişmiş; iletişim, etkileşim ve sosyalleşme süreçleri köklü dönüşümler geçirmiştir. Söz konusu değişim ve dönüşümler, gündelik hayatta birtakım kolaylıklar ve imkânlar sağlamakla beraber, insani ve ahlaki boyutta ciddi risklere de zemin oluşturmaktadır..”
Her fırsatta sosyal medyayı hedef alan Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş’ın geçen kasım ayında yaptığı açıklamada da tartışmalara neden olmuştu. Erbaş, “İnsanlar bilinçli olarak dinden uzaklaştırılıyor. Tarihte görülmediği kadar sosyal medya ve iletişim kanalları ile gençlerimize, çocuklarımıza sürekli dinsizlik aşılanıyor” sözleriyle sosyal medyayı hedef almıştı.
Adana Demirsporlu taraftarlar, “Her sokakta izin, bu memleket bizim!” ve “Working Class Hero” (İşçi sınıfının…
Mardin’in Yeşilli ilçesinde 23 Nisan’da düzenlenen resmî törende AKP’li ilçe başkanına protokolde koltuk verilirken, CHP…
AKP Grup Başkanı Abdullah Güler, bir televizyon programında gazeteci Fatih Atik’in sorularını cevaplandırırken, yeni anayasa…
Türkiye ekonomisinin 10 yıllık seyri. Türkiye kişi başı gelirde alt ligde
Mevsimlik tarım işçileri ile ailelerinin çalışma ve yaşam koşullarını düzenleyen cumhurbaşkanlığı genelgesi Resmi Gazete'de yayımlandı.
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) uzun süredir üzerinde çalışılan yeni müfredat taslağını kamuoyu ile paylaştı. Bir…