Almanya Federal Rekabet Kurumu, Facebook’un sosyal medya pazarındaki dominant pozisyonunu kötüye kullandığını açıkladı.
Kurum, sosyal ağın 2 milyar kullanıcısının kişisel bilgilerini kullanarak hedefli reklamlar yapılmasına dayanan gelir modelini sorguluyor.
20 aylık bir incelemenin sonucunda açıklanan karara göre, Facebook sosyal medya pazarındaki gücünü kullanarak kullanıcıları hakkında diğer uygulamalardan da veri toplamakla suçlandı.
Avrupa Birliği, veri koruma ve gizlilik konularında bazı düzenlemeler uyguluyor. Facebook bünyesinde faaliyet gösteren mesajlaşma servisi Whatsapp, haftanın başında bir diğer Avrupa ülkesinde benzer sebeple yaptırıma uğramıştı.
Fransız düzenleyici kuruluş CNIL, WhatsApp’a verilerini Facebook’la paylaşmayı bir ay içerisinde durdurma talimatı vermişti.
Bu haber en son değiştirildi 20 Aralık 2017 17:23 17:23
Türkiye'nin en geniş katılımlı ve ilgi gören müzik festivallerinden Zeytinli Rock Festivali, 'orman yangınları' gerekçe…
T24 muhabiri Can Öztürk, Prof. Dr. Ahmet Akın hakkındaki iddiaları haberleştirdiği gerekçesiyle “halkı yanıltıcı bilgi…
Ümraniye'deki Topağacı Mahallesi'nde kentsel dönüşüm kapsamında başlatılan yıkım ve tahliye işlemlerine karşı mahalle sakinlerinin direnişi…
Türkiye ekonomisi olumlu sinyaller vermezken geçim krizi yaşayan yurttaşın ekonomiye dair güveni de yükselmiyor. Tüketici…
Beyoğlu Belediye Başkanı İnan Güney, sosyal medya hesabı aracılığıyla halka seslendi. Kendisi gibi tutuklanan çalışma…
11 yaşındaki Rabia Naz’ın şüpheli ölümü sonrası adalet arayan babası Şaban Vatan, eski AKP Giresun…