Kategoriler: İç Açı

Erdoğan: Yeri geliyor Ukrayna’dayız, yeri geliyor Rusya’dayız

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kadeş Barış Meydanı’nda düzenlenen Çorum Toplu Açılış Töreni’nde açıklamalarda bulundu. Burada yaptığı konuşmada, muhalefeti hedef alan Erdoğan, ekonomiye ilişkin de ‘sabır’ mesajlarına devam etti.

Erdoğan’ın açıklamalarından öne çıkanlar şöyle:

“3,5 yıllık hasretin ardından dünyanın merkezi Çorum’da yine yüz yüze sizlerle birlikte olmanın memnuniyeti içindeyim. Biz Çorum’u özlemiştik, sizleri çok göresimiz gelmişti. Çorumlu kardeşlerimizin de bizleri göresi gelmiş.

Çorum’a olan bir şükran borcumu huzurlarınızda ifade etmek istiyorum. 2019 mahalli idareler seçimi öncesinde bize verdiğiniz söze sahip çıktığınız için her birinize teşekkür ediyorum. O gün kışın soğuğu ve ayazına rağmen meydanlara sığmamıştık, Çorum bugün de tarih yazıyor.

Milletin adamı, milletin partisi Cumhur İttifakı varken gayrısına meyletmeyen tüm Çorumlulardan Allah razı olsun diyorum. Yine birileri çıkacak, şu sevdaya çamur atmaya kalkacak. Yine bazı kendini bilmezler aramızdaki muhabbete kara çalmaya yeltenecek. Otel salonlarını dolduramayanlar şu sevgi selini hafife alacaklar.

Yarın partimizin 21. yıldönümüne ulaşacağız. Pazartesi Ankara’da 21. yaşımızı özellikle farklı bir şekilde şanımıza, şerefimize uygun bir şekilde idrak edeceğiz. 14 Ağustos 2001’de hangi heyecanla yola çıktıysak bugün de aynı heyecanı yüreğimizde taşıyoruz.

Şurada bir poster görüyorum; “6’lı masa menüsü” diyor. Herhalde siz bu menüyü görmüşsünüzdür. Bu menüde ne var; yalan çorbası, laf salatası, koltuk kebabı, kandil dolması, selo kahvaltısı var. Ne ararsan var. Türkiye’ye hizmet davamızdan asla geri adım atmadık. Saldırılara maruz kalsak da hep daha iyi ve güzele ulaşmanın mücadelesini verdik. Yol, çevre, konut projeleriyle şehirlerimizi yeniden ayağa kaldırdık. Gece gündüz demeden gayret gösterdik. Ülkemizin her karış toprağında mührümüzün olduğunu görüyoruz. Biz eser, hizmet üretiyor, milletimizin dertlerine derman üretiyoruz.

Yeri geliyor Ukrayna’dayız, yeri geliyor Rusya’dayız. Niye? Biz Türkiye’yiz. Sınırlarımız içinde terör örgütlerine nefes aldırmadığımız gibi, sınırlarımız dışında da teröristlerin tepelerine tepelerine biniyoruz. Bunu da başkalarının emanet silahları ile değil, yerli milli helikopterlerle, SİHA’larla yapıyoruz. Diplomaside Türkiye’nin konumunu güçlendirdik. Hadiseleri tribünden seyretmek yerine, krizlere müdahil oluyor, savaşan tarafları dahi aynı zeminde buluşturabiliyoruz. Avrupalılar kışı nasıl geçireceğiz diye düşünürken biz şimdiden stratejik çalışmalar yürütüyoruz. Boru hattı projeleri ile ülkemizi doğu ile batı arasında en önemli enerji köprülerinden birine dönüştürdük. Şu anda 4 tane sondaj gemimiz var. 2 tane sismik araştırma gemimiz var. 6 gemimizle Akdeniz’de, Karadeniz’de arama tarama yapıyoruz. İnşallah doğalgazı çıkarttığımız andan itibaren, bu ülke bambaşka olacak. Halkımıza bunun yansıması da şüphesiz ki farklı olacak. Abdülhamid Han’ın da ülkemize güzel haberler vereceğine inanıyorum. Enerjide de Türkiye’yi çok farklı bir konuma taşıyacağız. Yiğitler, hayattaki hemen her şey gibi, ülkeye ve millete hizmet de nasip işidir.”

Önceki Haberler

Ayhan Bora Kaplan davası: Sanık avukatları gazetecileri hedef aldı

Ayhan Bora Kaplan suç örgütüne ilişkin 20'si tutuklu 61 kişi hakkında Ankara 32. Ağır Ceza…

20 Mayıs 2024 16:06

Erdoğan’dan Kobani Davası’na dair açıklama: Memnuniyet duyuyoruz

AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kobani Davası hakkında yaptığı açıklamada mahkemenin verdiği karardan memnuniyet duyduğunu ifade etti.

20 Mayıs 2024 16:01

Helikopter kazasında ölen Reisi’nin cenazesi Tebriz’e nakledildi

İran'da helikopter kazasında hayatını kaybedenlerin cenazeleri kaza mahallinden alınarak Tebriz'e intikal ettirildi. İran Cumhurbaşkanı Reisi…

20 Mayıs 2024 15:56

TKH Gençliği ve Sosyalist Liseliler Laiklik Özgürlüktür’ etkinliğinde buluştu!

TKH Gençliği aylardır yürüttüğü "Laiklik Özgürlüktür" kampanyasının buluşmasını gerçekleştirdi. İstanbul, Ankara, İzmir ve Edirne'de gençler…

20 Mayıs 2024 14:54

Mehmet Şimşek açıkladı: Kirada yüzde 25 sınırı kalkıyor

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, kirada yüzde 25'lik artış sınırının devam etmesi için "bir…

20 Mayıs 2024 12:25

Çorlu Tren Katliamı davasında gerekçeli karar açıklandı

Tekirdağ’ın Çorlu ilçesinde 2018’de meydana gelen ve 7’si çocuk 25 kişinin hayatını kaybettiği, 328 kişinin…