NATO’cu milliyetçiler, sosyalistlere yurtseverlik dersi veremez!
ODTÜ’de düzenlenen Deniz Gezmiş ve arkadaşlarını anma etkinliği sırasında önceden planlanmış ve sahneye konulmuş bir oyun oynanarak provokasyon denemesi yapılmak istenmiştir: Amaç bellidir: NATO zirvesi öncesinde “Türk bayrağına saldırdılar” yalanıyla NATO’nun Ankara zirvesi öncesi bu ülkenin yurtsever güçlerini susturmak, sindirmek ve geri çekilmeye zorlamak hedeflenmiştir.
Öncelikle etkinlik sırasında açılan Türk bayrağına hiçbir tepki olmamış, tersinden etkinlik boyunca provokasyona rağmen Türk bayrakları açılmış, ODTÜ gençliği ülkesine ve ülkesinin ulusal bayrağını sahiplenmekte tereddüt göstermemiştir. Türk bayrağı arkasına gizlenen kim oldukları belli olmayan grupların provokasyon amacıyla etkinliğe geldikleri ise gün gibi ortadadır.
Ancak düğmeye basılmış gibi sosyal medyada ve devlet destekli “sivil toplum” kuruluşlarında adeta bir yaygara kopartılmak istenmiş, “bayrağa saldırdılar, saygısızlık yaptılar” diyerek Türkiye’nin sol, sosyalist, devrimci güçlerini ve düşüncesini mahkûm ederek marjinalize etmeyi hedeflemişlerdir.
Türkiye tarihi benzer provokasyonlarla doludur. Maraş’ta da “sinemaya bomba attılar” yalanıyla nasıl bir katliama imza atıldığını unutmuş değiliz. Milli ve manevi değerler altına saklanarak ülkemizde Amerikancıların, patronların ve gericilerin hangi dolaplar çevirdiğini milletimiz çok iyi bilmektedir.
Öncelikle bu ülkede solcuların, devrimcilerin, sosyalistlerin ve komünistlerin ülkemizin ulusal bayrağıyla, Türk bayrağıyla herhangi bir sorunu yoktur. Tersinden emperyalizme karşı bağımsızlık mücadelesi verilerek kurulan Cumhuriyet’in ay-yıldızlı bayrağı biz komünistler için her şeyden önce emperyalizme karşı ulusal bağımsızlığın simgesidir.
Bu ülkenin sosyalistleri, devrimcileri ve solcuları yurtseverdir. Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunda ve ulusal bağımsızlık mücadelesinde komünistlerin verdiği destek ortadadır.
Deniz Gezmişlerin “Tam bağımsız Türkiye” yürüyüşleri bugün sosyalistlerin ve devrimci gençliğin devraldığı mirastır. Dün Amerikan emperyalizmine hayır diyerek idam sehpasında gözünü kırpmadan canını veren Denizlerin idamına evet diyenlerin zihniyetini taşıyanlar bu ülkenin solcularına yurtseverlik dersi veremez!
Ülkemizde Türk bayrağı ne yazık ki 12 Eylül cuntacılarının işkencelerinin kanlı ellerinde işkenceleri gizlemek için kullanıldı.
Ülkemizde Türk bayrağı ne yazık ki NATO’cuların ellerinde Amerikan emperyalizmine işbirlikçiliklerini örtmek için kullanıldı!
Ülkemizde Türk bayrağı ne yazık ki siyasi cinayetlerin tetikçilerinin arkasındaki güçleri örtmek için kullanıldı.
Ülkemizde Türk bayrağı mafya, çete, uyuşturucu baronlarının kendilerini gizledikleri bir paravan olarak kullanıldı!
Ülkemizde Türk bayrağı ne yazık ki Maraş’ta, Sivas’ta, 6-7 Eylüllerde katliamların üstünü örtmek için kullanıldı.
Ülkemizde Türk bayrağı ne yazık ki sömürücü patronların, emperyalist finans tekellerinin bezirganlığını üstlenen patronların reklam kampanyalarında kullanıldı.
Ülkemizde Türk bayrağı ülkücü mafya bozuntuların elinde uyuşturucu ticaretini saklamak için kullanıldı.
Ama biliyoruz ki Türk bayrağı Çanakkale’de emperyalizme karşı, Ankara’da Meclis binasında işgalcilere karşı, Denizlerin elinde ODTÜ’de Vietnam kasabı Kommer’e karşı, 15-16 Haziran’da işçilerin elinde patronlara karşı, Gezi direnişinde istibdat rejimine karşı bu ülkenin solcularının, ilericilerin ve yurtseverlerinin elinde yükseldi.
Türk bayrağına yapılan en büyük saygısızlık çetelerin, mafyanın, uyuşturucu baronlarının, Amerikancıların, işkencecilerin ve katliamcıların elinde olmasıdır! Bu saygısızlığı yapanlar bugün de patronu Amerika olan NATO zirvesine hazırlık yapmaktadırlar.
Yurtseverlik her şeyden önce ülkeyi sevmek, ülkenin çıkarlarını savunmak ve ülkemizin bağımsızlığından yana olmaktır. Ülkemizin madenleri, yolları, ormanları, limanları, fabrikaları, bankaları, ekonomik işletmeleri emperyalist tekellere peşkeş çekilirken, ülkemiz emperyalist şirketlerin pazarı haline getirilirken, Amerikan askeri ve bombaları ülkemizde üstlenmişken, Amerikan ve İsrail’in Büyük Ortadoğu Projesi’nin eşbaşkanlığı yürütülürken, finans kapitalin faizci ekonomi politikası Mehmet Şimşek tarafından yaşama geçirilirken, ülkemiz hala NATO üyesiyken bunlara ses çıkarmayan “milliyetçilerin” Türk bayrağının arkasına saklanması sahtekarlıktır!
7-8 Temmuz’da NATO zirvesi Ankara’da yapılacak. Bu zirveye karşı anti-emperyalist mücadeleyi yükseltmek isteyen solcuların, ilericilerin, yurtseverlerin, devrimcilerin ve sosyalistlerin mücadelesinin önünü kesmeye bu tür manipülasyon girişimleri engel olamayacaktır.
Eğer ülkemizin bağımsızlığından yanaysanız emperyalizme, ABD’ye ve NATO’ya karşı mücadele olmazsa olmazdır. NATO’cuların, Amerikancıların, BOP Eşbaşkanlığı yapanların, ülkemizin madenlerini yabancı tekellere peşkeş çekenlerin, mafyacıların, çetecilerin sahte milliyetçiliğine karnımız tok!
Bu ülkenin solcularının bayrakla sorunu yoktur. Ama bu bayrağı NATO’cuların, Amerikancıların, BOP eşbaşkanlığı yapanların elinde olması büyük bir sorundur!
Bu Amerikancı sömürü düzen sizin, ama bu memleket bizim!
Bu memleketin ve bağımsızlığının simgesi Türk bayrağı tüm yurtsever emekçi halkındır, işbirlikçi faşist provokatör bozuntuların oyuncağı değildir: Amerikancıların, NATO’cuların, sömürücülerin, işkencecilerin, katillerin elinden alacağız!
Türk bayrağının arkasına gizlenen sözde milliyetçiler, Amerikancılar ve NATO’cular, bu ülkenin solcularına yurtseverlik dersi veremez!
Bu haber en son değiştirildi 9 Mayıs 2026 13:21 13:21
CHP Sakarya Milletvekili Ümit Dikbayır partiden istifa ettiğini açıkladı. Dikbayır, "Benim itirazım Cumhuriyet Halk Partisine…
Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı'nın başlattığı soruşturma kapsamında, kendisini 'Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı' olarak tanıtıp, alışveriş…
Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, Ukrayna ile müzakereleri kaldıkları yerden sürdürmeye hazır olduklarını belirterek, "Meselenin…
CHP'den AKP'ye geçen Özlem Vural Gürzel'in yönetimindeki Beykoz Belediyesi, 35 adet elektrikli Togg satın aldı.
CHP'de Kemal Kılıçdaroğlu liderliğindeki 'mutlak butlan' yönetimi, partinin iki il başkanı için daha ihraç kararı…
Edirne Cezaevi'nde bulunan HDP'nin eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş'ın, Kemal Kılıçdaroğlu'nun görüşme talebini reddettiği…